Новини от членовете на БФБЛ

BILLA България подпомогна реновирането на 5 учебни лаборатории на Софийския университет

08 март 2018
BILLA България подпомогна реновирането на 5 учебни лаборатории на Софийския университет

Ремонтните дейности са на стойност 270 000 лв.

BILLA България осигури средства за ремонт на пет учебни лаборатории във Факултета по химия и фармация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“. Обновените зали бяха официално открити на тържествена церемония, в която се включиха Бойко Сачански, управител на BILLA България, проф. Анастас Герджиков, ректор на СУ „Св. Климент Охридски“, и акад. Петър Кралчевски, декан на Факултета по химия и фармация.

Студентите на Факултета по химия и фармация ще имат възможност да се обучават в модерни лаборатории, оборудвани с всичко необходимо не само за протичане на ползотворен учебен процес, но и за развиване на научно-изследователска дейност. Напълно обновените лаборатории ще създадат условия за запълване на капацитета на специалност „Фармация“ с български и чуждестранни студенти.

„Ние в BILLA България вярваме, че образованието е сред основните и най-важни стълбове на всяка развита държава и затова инвестираме в създаването на една по-добра учебна среда. Това е инвестиция в бъдещето, от която печели цялото ни общество. От ключово значение е студентите да се обучават в условия, които им позволяват да задълбочават познанията си и да развиват потенциала си. Убедени сме, че петте обновени лаборатории във Факултета по химия и фармация ще помогнат на младите хора да повишат квалификацията си и да станат по-добри специалисти. По този начин пред тях се създават и по-благоприятни възможности за успешно кариерно развитие“, коментира Бойко Сачански, управител на BILLA България.

От Софийския университет „Св. Климент Охридски“ оцениха високо съдействието на търговската верига за ремонта и преустройството на петте учебни лаборатории във Факултета по химия и фармация. Част от тях ще се използват за обучение на студенти от професионалното направление „Химически науки“.

Дарението за Факултета по химия и фармация е израз на дългосрочната политика на BILLA България да инвестира в обществото и да подпомага развитието на младите хора. Компанията работи активно, за да допринася за подготвянето на качествени кадри за пазара на труда, които да могат да се реализират успешно в България.

 

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2016 г., в Австрия и в други страни REWE International AG е назначила 70 000 души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12,72 млрд. евро.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 21-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Символ и най-добър пример за най-високо качество на българския пазар“ и „Верига за продажби на дребно“.

BILLA България е любима търговска верига на българите според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ 2017.

Веригата е представена в 37 града в страната със 119 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

 

 

Други новини от членове на БФБЛ

Над 65 000 лв. за Плевенската Панорама събра кампанията „Ние обичаме България“ 2018

12 юни 2018

Postbank Business Run 2018 събра над 10 000 лева в подкрепа на три каузи

04 юни 2018

Хиляди спортуват и учат иновативно благодарение на клиентите на Lidl

04 юни 2018
Всички новини

Новини от БФБЛ

Олимпиадата на бизнес лидерите 2018 е на 30 юни

bg/01 юни 2018

Левон Хампарцумян e новият заместник-председател на Българския форум на бизнес лидерите

bg/29 май 2018

Западните Балкани могат заедно да се възползват от огромния си потенциал

bg/16 май 2018
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2018 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: