Новини от членовете на БФБЛ

BILLA се включва в инициатива за рециклиране на дрехи

08 юни 2017
BILLA се включва в инициатива за рециклиране на дрехи

Пред 6 магазина от веригата са поставени специални контейнери, в които се събират употребявани текстилни изделия

BILLA България се включва в проект на Българския червен кръст и фирма „Хюманита“ за събиране на дрехи втора употреба, които ще се рециклират или даряват на нуждаещи се. Специално обозначени контейнери, в които всеки желаещ може да остави употребявани текстилни стоки, са поставени на паркингите на 6 магазина от търговската верига в София. Обектите се намират на следните адреси:

  • гр. София, бул. „България“ 55
  • гр. София, ул. „Софийски герой“ 4
  • гр. София, бул. „Царица Йоанна“ 72
  • гр. София, ж.к. „Младост“, бул. „Александър Малинов“
  • гр. София, бул. „Ломско шосе“ 171
  • гр. София, ул. „Опълченска“ 35.

Една от целите на инициативата е ценните суровини, съдържащи се в текстилните изделия, да бъдат използвани отново в производството на нови продукти. По този начин в глобален мащаб се пестят важни природни ресурси и се дава възможност за освобождаването на плодородни земи, заети с влакнодайни растения, за засаждането на хранителни култури. Другата цел на проекта, в който BILLA България се включва, е създаването на професионален кризисен резерв към БЧК. Събраните дрехи, които са годни за носене, ще бъдат дарявани на нуждаещи се, както и на пострадали при бедствия.

„BILLA България се включва в проекта на БЧК и „Хюманита“, защото той е изцяло в унисон с нашите ценности – грижа за природата и подкрепа за нуждаещи се. Като социално ангажирана компания за нас е важно да работим по устойчиви инициативи в полза на обществото. Участвайки в тази кампания, се надяваме да насочим вниманието на нашите клиенти върху темата за пестенето на природните ресурси и да ги стимулираме да бъдат по-отговорни към опазването на околната среда“, заяви Бойко Сачански, управител на BILLA България.

Проектът на БЧК и „Хюманита“ стартира в България през 2016 г. Планира се до 2020 г. в страната да бъдат поставени до 1000 специално обозначени контейнера. Всеки желаещ може да подкрепи каузата, дарявайки употребявани текстилни изделия като дрехи, чанти, колани, завеси, спално бельо. Условието е стоките да бъдат чисти и в добро състояние.

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2016 г., в Австрия и в други страни, REWE International AG е назначила 70 000 души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12.72 млрд. евро.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 31-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

Веригата е представена в 37 града в страната със 111 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите

Други новини от членове на БФБЛ

Фондация Bcause и Филип Морис България стартират „Забавно лято, грижовна есен” за трета година

28 юни 2017

TELUS International Europe предлага над 5000 лв. на българи, за да се върнат у нас

27 юни 2017

Онлайн брошурите на BILLA вече достъпни и за незрящи

22 юни 2017
Всички новини

Новини от БФБЛ

„ЧЕЗ България” е шампион по футбол в Олимпиадата на бизнес лидерите

bg/26 юни 2017

Олимпиадата на бизнес лидерите е тази събота, 24 юни

bg/14 юни 2017

В деня на околната среда отличиха “Най-зелените компании в България”

bg/06 юни 2017
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2017 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: