Новини от членовете на БФБЛ

BILLA се включва в инициатива за рециклиране на дрехи

08 юни 2017
BILLA се включва в инициатива за рециклиране на дрехи

Пред 6 магазина от веригата са поставени специални контейнери, в които се събират употребявани текстилни изделия

BILLA България се включва в проект на Българския червен кръст и фирма „Хюманита“ за събиране на дрехи втора употреба, които ще се рециклират или даряват на нуждаещи се. Специално обозначени контейнери, в които всеки желаещ може да остави употребявани текстилни стоки, са поставени на паркингите на 6 магазина от търговската верига в София. Обектите се намират на следните адреси:

  • гр. София, бул. „България“ 55
  • гр. София, ул. „Софийски герой“ 4
  • гр. София, бул. „Царица Йоанна“ 72
  • гр. София, ж.к. „Младост“, бул. „Александър Малинов“
  • гр. София, бул. „Ломско шосе“ 171
  • гр. София, ул. „Опълченска“ 35.

Една от целите на инициативата е ценните суровини, съдържащи се в текстилните изделия, да бъдат използвани отново в производството на нови продукти. По този начин в глобален мащаб се пестят важни природни ресурси и се дава възможност за освобождаването на плодородни земи, заети с влакнодайни растения, за засаждането на хранителни култури. Другата цел на проекта, в който BILLA България се включва, е създаването на професионален кризисен резерв към БЧК. Събраните дрехи, които са годни за носене, ще бъдат дарявани на нуждаещи се, както и на пострадали при бедствия.

„BILLA България се включва в проекта на БЧК и „Хюманита“, защото той е изцяло в унисон с нашите ценности – грижа за природата и подкрепа за нуждаещи се. Като социално ангажирана компания за нас е важно да работим по устойчиви инициативи в полза на обществото. Участвайки в тази кампания, се надяваме да насочим вниманието на нашите клиенти върху темата за пестенето на природните ресурси и да ги стимулираме да бъдат по-отговорни към опазването на околната среда“, заяви Бойко Сачански, управител на BILLA България.

Проектът на БЧК и „Хюманита“ стартира в България през 2016 г. Планира се до 2020 г. в страната да бъдат поставени до 1000 специално обозначени контейнера. Всеки желаещ може да подкрепи каузата, дарявайки употребявани текстилни изделия като дрехи, чанти, колани, завеси, спално бельо. Условието е стоките да бъдат чисти и в добро състояние.

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2016 г., в Австрия и в други страни, REWE International AG е назначила 70 000 души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12.72 млрд. евро.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 31-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

Веригата е представена в 37 града в страната със 111 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите

Други новини от членове на БФБЛ

„Коледа по никое време“

16 август 2017

Фотоконкурсът "Благотворителността през обектива" продължава до 20 август

15 август 2017

Фондация „За Нашите Деца“ подкрепи над 300 деца, родители и специалисти в Пловдив

14 август 2017
Всички новини

Новини от БФБЛ

Кандидатствайте за наградите „Най-голям корпоративен дарител“ 2017 г.

bg/10 август 2017

Известни са носителите на Годишните награди на b2b Media

bg/06 юли 2017

„ЧЕЗ България” е шампион по футбол в Олимпиадата на бизнес лидерите

bg/26 юни 2017
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2017 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: