Новини от членовете на БФБЛ

И бизнесът подкрепя кампанията „Малките герои”

06 април 2017
И бизнесът подкрепя кампанията „Малките герои”

Компании-членове на БФБЛ се включват в инициативата за реконструкция на детските отделения в болница „Пирогов”.

„Фондация Америка за България“ обяви разрастването на инициативата „Малките герои“ за преобразяване на детското отделение на „Пирогов“ в приказна и гостоприемна среда за децата и техните семейства. Зад инициативата на „Америка за България” застава Григор Димитров – един голям герой в подкрепа на малките герои.

Фондацията обяви началото на национална DMS кампания в полза на „Пирогов“, чийто патрон е Григор Димитров. По този начин всеки, който иска да стане част от тази социално значима за обществото кауза, може да се включи със SMS с текст DMS PIROGOV на 17777 за всички мобилни оператори. Така всеки може да дари 1 лев за „Малките герои”, които Фондацията ще удвои. Целта е DMS кампанията да набере 100 000 лева, към които „Америка за България” ще добави още 100 000 лева.

Хепи, Уолтопия и Хюлет Пакард Ентърпрайз се присъединяват към социално отговорните компании, които вече подкрепиха инициативата – ИКЕА, Уникредит Булбанк, АстраЗенека, Градът Медия Груп, Трайбъл България, LHSA + DP, Ню Йорк, Българската национална телевизия, България он еър и Блумбърг.

„Малките герои” ще продължат текущата реконструкция на детските отделения в болницата, която е финансирана от Министерството на здравеопазването. Интериорното преобразяване ще се осъществи чрез добавяне на модерни, цветни и образователни компоненти и ще се финансира чрез допълнителни средства, предоставени от фондацията и партньорите на инициативата.

За общата визуална концепция на интериорния дизайн на детското отделение се
погрижи архитектът на Музейко, Лий Сколник, чието архитектурно бюро LHSA+DP е създало над 60 детски центъра в цял свят.

Инициативата „Малки герои” и уникалния начин, по който тя се реализира, може да послужи като успешен пример за това как подобни кампании могат да бъдат повторени и осъществени в други градове в подкрепа на други болници. Ето какво мислят и партьорите на инициативата за нея.

„Малките герои стават големи с помощ от приятели. Радваме се да сме сред тях.“ –  Левон Хампарцумян, Уникредит Булбанк

„Проектът „Малки герои“ обединява в едно тези две благородни каузи и ни предоставя възможност да помогнем на малките ни герои, които растат в ератата на дигиталните технологии и решения, дори по време на престоя си в болничното заведение да надграждат своите умения, да бъдат активни, да използват интерактивни и образователни игри и подходи. По този начин им помагаме да оздравяват по-бързо, да растат, да мечтаят.“  – Зоя Паунова, изпълнителен директор на АстраЗенека България

„За нас е от изключителна важност да създадем уютна среда, която да позволи на децата да се чувстват по-защитени и повече като “у дома” по време на своя престой в „Пирогов“. Ние в ИКЕА вярваме, че спокойната, приятелска атмосфера и възможността за игра ще подпомогне тяхното по-бързо възстановяване.“ – Тео Муратидис, управител на ИКЕА България.

Други новини от членове на БФБЛ

Еко тест драйв с автомобилите на КИА

17 април 2018

Първо поколение дигитални родители се учат как да предпазят децата си в интернет

22 март 2018

Старт на заявките за наградите BAPRA Bright Awards 2018 и #BAPRASummit

21 март 2018
Всички новини

Новини от БФБЛ

Трета годишна среща на БФБЛ с посланиците

bg/16 април 2018

БФБЛ връчи своите престижни отличия за отговорен бизнес за 15-и път

bg/27 февруари 2018

Пълен списък с отличените компании в Годишните награди за отговорен бизнес 2017

bg/26 февруари 2018
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2018 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: