Новини от членовете на БФБЛ

И бизнесът подкрепя кампанията „Малките герои”

06 април 2017
И бизнесът подкрепя кампанията „Малките герои”

Компании-членове на БФБЛ се включват в инициативата за реконструкция на детските отделения в болница „Пирогов”.

„Фондация Америка за България“ обяви разрастването на инициативата „Малките герои“ за преобразяване на детското отделение на „Пирогов“ в приказна и гостоприемна среда за децата и техните семейства. Зад инициативата на „Америка за България” застава Григор Димитров – един голям герой в подкрепа на малките герои.

Фондацията обяви началото на национална DMS кампания в полза на „Пирогов“, чийто патрон е Григор Димитров. По този начин всеки, който иска да стане част от тази социално значима за обществото кауза, може да се включи със SMS с текст DMS PIROGOV на 17777 за всички мобилни оператори. Така всеки може да дари 1 лев за „Малките герои”, които Фондацията ще удвои. Целта е DMS кампанията да набере 100 000 лева, към които „Америка за България” ще добави още 100 000 лева.

Хепи, Уолтопия и Хюлет Пакард Ентърпрайз се присъединяват към социално отговорните компании, които вече подкрепиха инициативата – ИКЕА, Уникредит Булбанк, АстраЗенека, Градът Медия Груп, Трайбъл България, LHSA + DP, Ню Йорк, Българската национална телевизия, България он еър и Блумбърг.

„Малките герои” ще продължат текущата реконструкция на детските отделения в болницата, която е финансирана от Министерството на здравеопазването. Интериорното преобразяване ще се осъществи чрез добавяне на модерни, цветни и образователни компоненти и ще се финансира чрез допълнителни средства, предоставени от фондацията и партньорите на инициативата.

За общата визуална концепция на интериорния дизайн на детското отделение се
погрижи архитектът на Музейко, Лий Сколник, чието архитектурно бюро LHSA+DP е създало над 60 детски центъра в цял свят.

Инициативата „Малки герои” и уникалния начин, по който тя се реализира, може да послужи като успешен пример за това как подобни кампании могат да бъдат повторени и осъществени в други градове в подкрепа на други болници. Ето какво мислят и партьорите на инициативата за нея.

„Малките герои стават големи с помощ от приятели. Радваме се да сме сред тях.“ –  Левон Хампарцумян, Уникредит Булбанк

„Проектът „Малки герои“ обединява в едно тези две благородни каузи и ни предоставя възможност да помогнем на малките ни герои, които растат в ератата на дигиталните технологии и решения, дори по време на престоя си в болничното заведение да надграждат своите умения, да бъдат активни, да използват интерактивни и образователни игри и подходи. По този начин им помагаме да оздравяват по-бързо, да растат, да мечтаят.“  – Зоя Паунова, изпълнителен директор на АстраЗенека България

„За нас е от изключителна важност да създадем уютна среда, която да позволи на децата да се чувстват по-защитени и повече като “у дома” по време на своя престой в „Пирогов“. Ние в ИКЕА вярваме, че спокойната, приятелска атмосфера и възможността за игра ще подпомогне тяхното по-бързо възстановяване.“ – Тео Муратидис, управител на ИКЕА България.

Други новини от членове на БФБЛ

Зелена линия „Витоша” от Лидл

13 юли 2017

Райфайзенбанк стартира тазгодишната си стажантска програма

07 юли 2017

425 номинации в инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“

03 юли 2017
Всички новини

Новини от БФБЛ

Известни са носителите на Годишните награди на b2b Media

bg/06 юли 2017

„ЧЕЗ България” е шампион по футбол в Олимпиадата на бизнес лидерите

bg/26 юни 2017

Олимпиадата на бизнес лидерите е тази събота, 24 юни

bg/14 юни 2017
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2017 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: