Новини от членовете на БФБЛ

BILLA България с инициатива за подпомагане на Мадарския конник

02 март 2017
BILLA България с инициатива за подпомагане на Мадарския конник

Търговската верига ще проведе кампанията „Ние обичаме България“ за втора поредна година

BILLA България даде официален старт на второто издание на националната кампания „Ние обичаме България“. Проектът е дългосрочен и цели подпомагането на паметници на културата и природни забележителности, които се нуждаят от ремонт и поддръжка. На пресконференция бе обявено, че тази година търговската верига ще подкрепи Мадарския конник. Ще бъдат осигурени финансови средства за облагородяването на района, оборудването на информационния център и въвеждането на иновативни технологии, така че Националният историко-археологически резерват „Мадара“, където е разположен и релефът, да се превърне в атрактивна туристическа дестинация. Официални партньори на инициативата са Министерството на културата, Министерството на туризма, Министерството на младежта и спорта и Столична община.

В пресконференцията участваха Бойко Сачански, управител на BILLA България, проф. Боряна Христова, зам.-министър на културата, Мая Тодорова, зам.-министър на младежта и спорта, Найден Косев, зам.-кмет на Община Шумен, Даниел Руменов, директор на Регионален исторически музей – Шумен.

„Щастливи сме, че за втора поредна година ще проведем кампанията „Ние обичаме България“. Вярваме, че отново ще успеем да обединим българите около значима кауза, каквато е грижата за културно-историческото ни наследство. BILLA е една от най-големите компании на българския пазар и затова смятаме, че наша отговорност е да работим в полза на обществото. Сигурни сме, че с общи усилия ще подкрепим един от най-емблематичните български символи – Мадарският конник, който е стожер на националното ни самочувствие“, коментира Бойко Сачански, управител на BILLA България.

Кулминацията на кампанията „Ние обичаме България“ ще бъде грандиозен благотворителен концерт в подкрепа на Мадарския конник на 31 май от 20.00 ч. в зала „Арена Армеец“. Едни от най-любимите български изпълнители ще зарадват публиката с най-хубавите фолклорни, поп, рок и хип-хоп песни. Силвия Кацарова, Теди Кацарова, D2, 100 кила, Орлин Павлов, Панайот Панайотов, 100 каба гайди, ансамбъл „Българе“, Преслава, Десислава, Славка Калчева и Ивелина Колева припознаха каузата и с радост се съгласиха да участват безвъзмездно в концерта. Билетите са на символичната цена от 10 лв. и могат да бъдат открити във всички магазини на BILLA в София, както и в мрежата на Тикетпро. Основен медиен партньор на концерта е bTV Media Group.

Събраните средства ще бъдат дарени за реставрацията на Мадарския конник. Всеки, който желае да подкрепи инициативата, може да го направи и като закупи брандирана торбичка за пазаруване от плат на цена от 3,99 лв., като 1 лев от всяка продадена бройка ще отива за каузата.

Като част от кампанията „Ние обичаме България“ в периода от 25 март до 30 април на паркингите на магазините на BILLA в 20 града в страната ще се провеждат безплатни уроци по народни танци. В тях може да се включи всеки, който проявява интерес към фолклора и има желание да научи най-популярните български хора.

За кампанията „Ние обичаме България“

„Ние обичаме България“ е дългосрочна национална кампания, която цели подсигуряването на финансова подкрепа за поддръжката на едни от най-значимите природни забележителности и паметници на културата, част от Стоте национални туристически обекта на България. Проектът стартира по идея на BILLA България през 2016 г. Основната цел на първото издание на „Ние обичаме България“ бе подпомагането на реставрацията на Паметника на свободата на връх Шипка. В рамките на инициативата се проведе голям благотворителен концерт в зала „Арена Армеец“, който привлече над 9000 зрители. Като резултат от цялата кампания бяха събрани над 66 000 лв. за реставрацията на Паметника на свободата на връх Шипка.

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на над 41 000 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNY reisen and BILLA-Vorteilsreisen).

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез марката Penny – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез козметичната марка BIPA – в Хърватия. През 2015 г. в Австрия и в други страни, REWE International AG е назначила над 75 500 души в около 3600 магазина, като генерираният оборот на компанията възлиза на 12,54 млрд. евро.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 31-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

Веригата е представена в 37 града в страната със 110 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natürlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

Други новини от членове на БФБЛ

„Герои в зелено“ на Пощенска банка с още три реализирани проекта

18 септември 2017

Националната асоциация за приемна грижа и Мтел изпратиха 261 ученици на училище

15 септември 2017

Над 800 доброволци ремонтираха училището за деца с увреден слух в София

14 септември 2017
Всички новини

Новини от БФБЛ

Как София да стане интелигентен град?

bg/19 септември 2017

„Пътят към семейство“ – по-близо до разкриването на Комплекс за ранно детско развитие

bg/21 август 2017

Кандидатствайте за наградите „Най-голям корпоративен дарител“ 2017 г.

bg/10 август 2017
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2017 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: