Новини на БФБЛ

Рекорден брой кандидатури за BAPRA Bright Awards 2019

10 април 2019
Рекорден брой кандидатури за BAPRA Bright Awards 2019

Имената на победителите ще станат ясни на официална церемония на 24 април в клуб Карусел, а БФБЛ е партньор на конкурса

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара за престижното отличие BAPRA Bright Awards 2019. За първи път в историята на конкурса участват 164 проекта и увеличението спрямо 2018 година е с 25%!

Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2019 ще бъдат обявени на официална церемония на 24 април 2019 г. в столичния клуб Карусел.

"Радвам се, че новите категории отвориха врати за нови кандидатури. Независимо, че в няколко категории има една или две кандидатури, за мен това е крачка напред, защото по този начин образоваме пазара и показваме разнообразната палитра от инструменти с която боравят ПР специалистите. А това е много важно в изграждането на имиджа на професията ни, което е сред приоритетите на стратегията на БАПРА", сподели Мария Гергова-Бенгтссон, председател на УС на БАПРА.

Броят на съревноваващите се проекти по категории е:

  • Корпоративен ПР – 9 кампании
  • Кампания за изграждане на работодателска марка – 12 кампании
  • Кампания за вътрешни комуникации – 9 кампании
  • Дигитална кампания – 15 кампании
  • Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус образование – 13 кампании
  • Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус околната среда/екология – 3 кампании
  • Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус здравеопазване – 9 кампании
  • Кампания за корпоративна социална отговорност с фокус култура – 1 кампания
  • Кампания за корпоративна социална отговорност други – 7 кампании
  • Маркетинг, свързан с кауза – 5 кампании
  • Комуникационна кампания в публичния сектор – 7 кампании
  • Кампания Public Affairs – 5 кампании
  • Кризисен ПР – 2 кампании
  • Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – 12 кампании
  • Комуникационна кампания на годината – 11 кампании
  • Кампания за изграждане на имиджа на град/населено място – 2 кампании
  • Кампания за нов продукт – 9 кампании
  • Кампания за нова услуга – 5 кампании
  • Кампания B2B – 2 кампании
  • Кампания Executive Communications – 1 кампания
  • Кампания Thought Leadership – 5 кампании
  • Специално събитие – 10 кампании
  • Агенция на годината – 5 агенции
  • Маркетинг на агенция – 2 кампании
  • Кампания Thought Leadership в ПР сферата – 3 кампании

Председател на международното жури тази година е Барт Де Врийс, председател на IPRA от 2016 до 2018. Експерт с повече от 25-годишен опит във връзките с обществеността. Барт е консултант и гост-лектор за клиенти и образователни институции по света, сред които се отличават Университетът Бланкерна в Барселона и Московският държавен университет.

Някои от новите членове на журито от тази година са Йохана Макдауъл – управляващ директор на  Independent Agency Search and Selection Company (IAS), Зофия Касдепки – член на УС  на MSLGROUP CEE, Разван Ресмерита - старши мениджър комуникации за Югоизточна Европа в Procter & Gamble, Даниела Радинкович – ръководител външни отношения за Югоизточна Европа в IBM.

Медийни партньори на конкурса по традиция са: сп. „Мениджър“, Dnevnik.bg, „Капитал“, B2B медиа, сп. „Твоят бизнес“

Партниращи организации на BAPRA Bright Awards 2019 са: Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциацията на индустриалния капитал в България (АИКБ)

Ако желаете да получите допълнителна информация за конкурса изпратете своето запитване на: office@bapra.bg.

***

За BAPRA Bright Awards

Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като престижен форум, който дава възможност на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната ПР практика. С всяка изминала година броят на заявките за участие расте значително.

За БАПРА

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел и с мисията да подпомага и утвърждава ПР-а като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в Асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.

Още новини от БФБЛ

Олимпиадата на бизнес лидерите 2019 е на 29 юни

14 юни 2019

Мост може да бъде изграден, ако се строи и от двете страни

13 юни 2019

Левон Хампарцумян е новият председател на Българския форум на бизнес лидерите

31 май 2019
Всички новини

Новини от членове на БФБЛ

Американският университет в България определи първия стипендиант по програмата Rising Impactors

bg/21 юни 2019

Кандидатствай в програмата "Предприемачество за нестопански организации" 2019/2020

bg/20 юни 2019

Максим Бехар избран за Президент на Световния комуникационен форум в Давос

bg/19 юни 2019
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2019 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване | Политика за поверителност
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: