Новини на БФБЛ

Обявиха победителите в BAPRA Bright Awards 2018

11 май 2018
Обявиха победителите в BAPRA Bright Awards 2018

43 ключови постижения в сферата на маркетинговите комуникации получиха престижното отличие, а БФБЛ отново бе сред партньорите на инициативата

На стилна церемония на 10 май 2018 г. Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви победителите в деветото издание на престижния ПР конкурс BAPRA Bright Awards. 43 ключови постижения в сферата на маркетинговите комуникации получиха авторитетното отличие Bright Awards. Събитието се състоя в бизнес и конгресен център „Рейнбоу плаза“. Началото на церемонията беше поставено с впечатляващо изпълнение на трио „Хипнотик“, а водещи бяха Силвия Лулчева и Велислав Павлов.

Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти – около 140, подадени от 21 комуникационни агенции и шест вътрешни ПР отдела на компании и организации. Отчетеният повишен ръст в броя на заявките е в размер на близо 17% в сравнение с миналата година.

Престижният приз „Агенция на годината“ журито от международни експерти присъди на M3 COMMUNICATIONS GROUP, INC. Второто място бе за ALL CHANNELS COMMUNICATION GROUP, а бронзът взе APRA PORTER NOVELLI BCG.

Георги Руйчев, изпълнителен директор на БФБЛ, връчи отличията в категория „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“.

Пълният списък на отличените компании и награди:

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ НА ГОДИНАТА

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group – „Мога там, искам тук“

2-ро място All Channels Communication Group – „Предварително ти благодаря“ – Ейвън срещу рака на гърдата

3-то място APRA PORTER NOVELLI BCG – „Световна седмица, посветена на отговорното прилагане на антибиотици в България“

3-то място APRA PORTER NOVELLI BCG – Живей Активно! 2017

ДЕБЮТ НА ГОДИНАТА

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group  - „Мога там, искам тук“

2-ро място Proximity Sofia/ BBDO Group - „Втора работа“ – комуникационна кампания за кредитна програма „Повече днес“ на Пощенска банка

3-то място All Channels Communication Group –  „Starobrno – Малкото барче“

ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ

1-во място All Channels Communication Group – „Крадецът на вишни“

2-ро място McCann/ Sunday Media – „Колко е важно да говориш езици“

3-то място Interpartners – „SMARTVERSITY“

СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ

1-во място M3 Communications Group, Inc. – „BILLA България – Ние обичаме България“

2-ро място SiteMedia Consultancy – „LIDL неделя в Музейко“

3-то място SiteMedia Consultancy – „LIDL България – Откриване на логистичен център Кабиле“

3-то място Intelday Solutions – „Зимнина за софиянци“

МАРКЕТИНГ, СВЪРЗАН С КАУЗА

1-во място  All Channels Communication Group – „Предварително ти благодаря“ – Ейвън срещу рака на гърдата

2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „L‘Oreal - Жените в науката имат силата да променят света“

3-то място V+O Communication – „Дай старт на успеха“

КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА

1-во място V+O Communication - „Комуникиране на работодателския бранд на Experian в България“

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group - „Мога там, искам тук"

1-во място M3 Communications Group, Inc. - „Wizz Air – #IamWIZZcrew“

2-ро място InterImage - „Изграждане на работодателска марка на Behr-Hella Thermocontrol Bulgaria (BHTC)“

3-то място SiteMedia Consultancy – „LIDL България – Работодател на годината“

КАМПАНИЯ ЗА ВЪТРЕШНИ КОМУНИКАЦИИ

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group – „Вие споделяте, ние слушаме"

2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „L’Oreal IT Day“

3-то място OT-DO CONSULT - „#бъдиетичен“

КАМПАНИЯ, РЕАЛИЗИРАНА ОТ ВЪТРЕШЕН ПР ОТДЕЛ

1-во място Nova Broadcasting Group – „Промяната“

2-ро място Софийска вода – „Водните човеци на Софийска вода“

3-то място Българска национална телевизия – „Евровизия 2017/България“

КОРПОРАТИВЕН ПР

1-во място APRA PORTER NOVELLI – „Живей Активно! 2017“

2-ро място InterImage – „INTERPARTNERS : 25 години живот в рекламата“

3-то място PR PLAY - „Играта на професионалното прегаряне и баланс личен живот-работа“

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР

1-во място AMI Communications – „София Прайд 2017 – Да прогоним предразсъдъците“

2-ро място New Moment – „За зелен хайвер“

3-то място PR Point -  „Тук се създават възможности“

КАМПАНИЯ PUBLIC AFFAIRS

1-во място M3 Communications Group, Inc. – „Facebook AMBER Alert“

1-во място APRA PORTER NOVELLI BCG - Живей Активно! 2017

1-во място All Channels Communication Group – Награди „Иновации в политиката 2017"

2-ро място PR PLAY – „Годишна стратегия за връзки с институциите на БАСЗЗ“

3-то място M3 Communications Group, Inc. – „Bringing the World Together“

КРИЗИСЕН ПР

1-во място Related PR – „Кризата на Юнион Ивкони от октомври 2017 г.“

2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „Wizz Air – Overbooking Case“

3-то място All Channels Communication Group – „Stolichno Amber не е на пазара“

Екипът на агенция Юнайтед Партнърс бе отличен със специална награда за принос към индустрията за проведения съвместно с БАПРА хакатон под мотото „ХАКНИ ФАЛШИВИТЕ НОВИНИ“.

Резюметата на всички 132 проекта в 9-то издание на конкурса може да разгледате тук: http://www.bapra.bg/2018/bg/participants/

Медийни партньори: Bulgaria оn air, Bloomberg TV, B2B медиа, Business Lady, Dnevnik.bg, „Капитал“, сп. „Мениджър“, Marкeting 360,  сп. „Твоят бизнес“

Партниращи организации: Българска асоциация за управление на хора (БАУХ),  Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ), Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО)

Партньори на церемонията по награждаването: Винарска изба Logodaj, Бира Britos, Coca-Cola България, деликатесни сирена Арла и Кастело, Рейнбоу плаза.

 

За BAPRA Bright Awards

Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможност на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната ПР практика. С всяка изминала година броят на заявките за участие расте значително.

За БАПРА

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел, да подпомага и утвърждава ПР-а като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в Асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.

 

Фейсбук: https://www.facebook.com/BAPRA.Bulgaria?ref=hl

Фейсбук на BAPRA Bright Awards: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards

Туитър: @BAPRABulgaria

Уебсайт: www.bapra.bg

Още новини от БФБЛ

Западните Балкани могат заедно да се възползват от огромния си потенциал

16 май 2018

Дискусия за инвестиционния потенциал на Западните Балкани

14 май 2018

Ученическа академия „Корпоративна социална отговорност”

28 април 2018
Всички новини

Новини от членове на БФБЛ

M3 Communications Group, Inc. е PR агенция на годината за 2018

bg/11 май 2018

160 студенти от ТУ-София започват практическо обучение в Мтел

bg/04 май 2018

Традиционният благотворителен пъб куиз на Сийдър е на 10 май

bg/02 май 2018
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2018 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: