Новини на БФБЛ

Обявиха победителите в BAPRA Bright Awards 2018

11 май 2018
Обявиха победителите в BAPRA Bright Awards 2018

43 ключови постижения в сферата на маркетинговите комуникации получиха престижното отличие, а БФБЛ отново бе сред партньорите на инициативата

На стилна церемония на 10 май 2018 г. Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви победителите в деветото издание на престижния ПР конкурс BAPRA Bright Awards. 43 ключови постижения в сферата на маркетинговите комуникации получиха авторитетното отличие Bright Awards. Събитието се състоя в бизнес и конгресен център „Рейнбоу плаза“. Началото на церемонията беше поставено с впечатляващо изпълнение на трио „Хипнотик“, а водещи бяха Силвия Лулчева и Велислав Павлов.

Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти – около 140, подадени от 21 комуникационни агенции и шест вътрешни ПР отдела на компании и организации. Отчетеният повишен ръст в броя на заявките е в размер на близо 17% в сравнение с миналата година.

Престижният приз „Агенция на годината“ журито от международни експерти присъди на M3 COMMUNICATIONS GROUP, INC. Второто място бе за ALL CHANNELS COMMUNICATION GROUP, а бронзът взе APRA PORTER NOVELLI BCG.

Георги Руйчев, изпълнителен директор на БФБЛ, връчи отличията в категория „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“.

Пълният списък на отличените компании и награди:

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ НА ГОДИНАТА

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group – „Мога там, искам тук“

2-ро място All Channels Communication Group – „Предварително ти благодаря“ – Ейвън срещу рака на гърдата

3-то място APRA PORTER NOVELLI BCG – „Световна седмица, посветена на отговорното прилагане на антибиотици в България“

3-то място APRA PORTER NOVELLI BCG – Живей Активно! 2017

ДЕБЮТ НА ГОДИНАТА

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group  - „Мога там, искам тук“

2-ро място Proximity Sofia/ BBDO Group - „Втора работа“ – комуникационна кампания за кредитна програма „Повече днес“ на Пощенска банка

3-то място All Channels Communication Group –  „Starobrno – Малкото барче“

ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ

1-во място All Channels Communication Group – „Крадецът на вишни“

2-ро място McCann/ Sunday Media – „Колко е важно да говориш езици“

3-то място Interpartners – „SMARTVERSITY“

СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ

1-во място M3 Communications Group, Inc. – „BILLA България – Ние обичаме България“

2-ро място SiteMedia Consultancy – „LIDL неделя в Музейко“

3-то място SiteMedia Consultancy – „LIDL България – Откриване на логистичен център Кабиле“

3-то място Intelday Solutions – „Зимнина за софиянци“

МАРКЕТИНГ, СВЪРЗАН С КАУЗА

1-во място  All Channels Communication Group – „Предварително ти благодаря“ – Ейвън срещу рака на гърдата

2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „L‘Oreal - Жените в науката имат силата да променят света“

3-то място V+O Communication – „Дай старт на успеха“

КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА

1-во място V+O Communication - „Комуникиране на работодателския бранд на Experian в България“

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group - „Мога там, искам тук"

1-во място M3 Communications Group, Inc. - „Wizz Air – #IamWIZZcrew“

2-ро място InterImage - „Изграждане на работодателска марка на Behr-Hella Thermocontrol Bulgaria (BHTC)“

3-то място SiteMedia Consultancy – „LIDL България – Работодател на годината“

КАМПАНИЯ ЗА ВЪТРЕШНИ КОМУНИКАЦИИ

1-во място Proximity Sofia/ BBDO Group – „Вие споделяте, ние слушаме"

2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „L’Oreal IT Day“

3-то място OT-DO CONSULT - „#бъдиетичен“

КАМПАНИЯ, РЕАЛИЗИРАНА ОТ ВЪТРЕШЕН ПР ОТДЕЛ

1-во място Nova Broadcasting Group – „Промяната“

2-ро място Софийска вода – „Водните човеци на Софийска вода“

3-то място Българска национална телевизия – „Евровизия 2017/България“

КОРПОРАТИВЕН ПР

1-во място APRA PORTER NOVELLI – „Живей Активно! 2017“

2-ро място InterImage – „INTERPARTNERS : 25 години живот в рекламата“

3-то място PR PLAY - „Играта на професионалното прегаряне и баланс личен живот-работа“

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР

1-во място AMI Communications – „София Прайд 2017 – Да прогоним предразсъдъците“

2-ро място New Moment – „За зелен хайвер“

3-то място PR Point -  „Тук се създават възможности“

КАМПАНИЯ PUBLIC AFFAIRS

1-во място M3 Communications Group, Inc. – „Facebook AMBER Alert“

1-во място APRA PORTER NOVELLI BCG - Живей Активно! 2017

1-во място All Channels Communication Group – Награди „Иновации в политиката 2017"

2-ро място PR PLAY – „Годишна стратегия за връзки с институциите на БАСЗЗ“

3-то място M3 Communications Group, Inc. – „Bringing the World Together“

КРИЗИСЕН ПР

1-во място Related PR – „Кризата на Юнион Ивкони от октомври 2017 г.“

2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „Wizz Air – Overbooking Case“

3-то място All Channels Communication Group – „Stolichno Amber не е на пазара“

Екипът на агенция Юнайтед Партнърс бе отличен със специална награда за принос към индустрията за проведения съвместно с БАПРА хакатон под мотото „ХАКНИ ФАЛШИВИТЕ НОВИНИ“.

Резюметата на всички 132 проекта в 9-то издание на конкурса може да разгледате тук: http://www.bapra.bg/2018/bg/participants/

Медийни партньори: Bulgaria оn air, Bloomberg TV, B2B медиа, Business Lady, Dnevnik.bg, „Капитал“, сп. „Мениджър“, Marкeting 360,  сп. „Твоят бизнес“

Партниращи организации: Българска асоциация за управление на хора (БАУХ),  Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ), Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО)

Партньори на церемонията по награждаването: Винарска изба Logodaj, Бира Britos, Coca-Cola България, деликатесни сирена Арла и Кастело, Рейнбоу плаза.

 

За BAPRA Bright Awards

Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможност на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната ПР практика. С всяка изминала година броят на заявките за участие расте значително.

За БАПРА

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел, да подпомага и утвърждава ПР-а като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в Асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.

 

Фейсбук: https://www.facebook.com/BAPRA.Bulgaria?ref=hl

Фейсбук на BAPRA Bright Awards: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards

Туитър: @BAPRABulgaria

Уебсайт: www.bapra.bg

Още новини от БФБЛ

Каузата за по-качествено образование обедини вдъхновяващи личности и бизнес лидери

17 октомври 2018

Спектакълът на Васил Петров СИНАТРА:ВЕГАС на 12 ноември

11 октомври 2018

Удължен срок за кандидатстване в конкурса „Най-голям корпоративен дарител” 2018 г.

10 октомври 2018
Всички новини

Новини от членове на БФБЛ

Започна четвъртото издание на VIVACOM Регионален грант

bg/18 октомври 2018

Лидл България ще финансира нови 20 проекта в рамките на „Ти и Lidl за по-добър живот“

bg/03 октомври 2018

Цирк „Балкански“ и трио HYPNOTIC по време на Годишния благотворителен бал на фондация „Сийдър“

bg/02 октомври 2018
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2018 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: