Новини на БФБЛ

22 социални инициативи с награда „Златно сърце“ от сп. Business Lady

20 декември 2017
22 социални инициативи с награда „Златно сърце“ от сп. Business Lady

Изпълнителният директор на БФБЛ Георги Руйчев връчи два от призовете

Двадесет и два благотворителни проекта и социални инициативи в общо 10 различни категории получиха официално признание в четвъртото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” на сп. Business Lady. Церемонията се състоя вчера (19 декември) в хотел „Маринела”.

Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, физически лица и неправителствените организации.

„Благотворителността не трябва да е анонимна, за нея трябва да се говори и да се показва добрият пример, за да може все повече хора и организации да го превърнат в основна бизнес ценност. Всички знаем и много се говори колко лоши неща се случват в нашата държава и по света, но малко от нас имат информация за всички „златни сърца”, които ежедневно творят добро”, отбеляза Даниел Димитров, издател на сп. Business Lady.

Сред специалните гости, които връчиха награди на отличените организации, бяха Росица Димитрова, заместник-министър на труда и социалната политика, която връчи наградите на информационна агенция „ФОКУС” и БНТ; Георг Георгиев, заместник-министър на външните работи, който връчи отличията на Credissimo и „Лидл България“; Янка Такева, председател на Синдиката на българските учители, която връчи отличията на Fibank и Зонта клуб „Света София”; Цветан Симеонов, председател на Българската търговско-промишлена палата, който връчи наградата на „Национална компания индустриални зони“; Георги Руйчев, изпълнителен директор на Български форум на бизнес лидерите, връчил наградите на Пощенска банка и COTRUGLI Business School.

„Трябва да подкрепяме доброто, защото вярвам, че с общи усилия ще направим България по-добро място”, отбеляза Георги Руйчев. „Искам да поздравя организаторите от Business Lady. Вижда се, че тяхната кауза вече има международно изражение в лицето на COTRUGLI Business School. За това ще им пожелая и следващата година да продължат тази традиция, защото правейки добро, те получават добро и за в бъдеще ще имат все повече последователи за КСО в България и в чужбина“, допълни той.

По време на събитието беше разиграна благотворителна томбола за талантливи български деца – част от проекта „Таланти в действие” на сдружение „Успешни в България” – инициатива на дамите от Business Lady Club. „Чрез дейността на сдружение „Успешни в България” се стремим да покажем на българските деца, че е възможно да сбъднат мечтите си в България”, заяви Даниел Димитров.

Наградите „Златно сърце” целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи. Този проект на сп. Business Lady е още едно продължение на основната цел на изданието да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добрите практики и изпитани управленски модели както на организацията, така и на нейните комуникации и обществена отговорност.

За „Цялостна благотворителна дейност и корпоративна социална отговорност” бяха отличени две организации: Credissimo за кампанията „Credissimo и шампионите на България – Заедно сме първи”, както и „Лидл България“ за мащабния социален проект „Ти и Lidl за по-добър живот“. Пощенска банка грабнаха приз за втора поредна година в категория „Зелена планета” със своята  вътрешна инициатива за корпоративна социална отговорност „Герои в зелено“. В категория „Устойчиво развитие” награди за социална ангажираност към служителите получиха „dm България“ и „Атоменергоремонт“. „dm България“ получи приз и в категория „Информационни кампании за превенция и устойчивост” за „Веселите зъбки 2017” – кампания за правилна устна хигиена и превантивна грижа при най-малките. Fibank бе отличена в категория „Културни проекти” за „Календар 2017 – Актьори с добри сърца” в подкрепа на Съюза на артистите в България.

Няколко обществено значими инициативи бяха наградени тази година в категория „Образование, обучение и развитие”. „Национална компания индустриални зони“ получи приз за своя проект за ускорено професионално изграждане на млади специалисти “Fast-tracking Success”. Отличена бе и стипендиантската програма „Развитие и бизнес знания“ на COTRUGLI Business School (бизнес училище в Югоизточна Европа). ERP Academy – иновативен проект за добавена стойност в образованието, също получи награда в категория „Образование, обучение и развитие”. Милен Великов – HR-специалист, лектор, ментор и кариерен консултант, бе отличен за Цялостна социална ангажираност в подкрепа на кариерното развитие в България.

В категория „Медиите и социалните каузи” тази година бяха отличени пет социални инициативи. Информационна агенция „Фокус” получи приз за съхраняване на патриотизма и запазване на самосъзнанието на българите. Нова телевизия взе награда за „Промяната” – най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, в партньорство с фондация Reach for Change България. bTV получи отличие за своята ангажираност да подкрепя и насърчава талантливите деца на България за съвместния проект с „Фондацията“ „Талантът обича всяко дете”. „Прозорец към родината“ – инициатива на БНТ за подкрепа на българските училища зад граница, също бе наградена в категория „Медиите и социалните каузи”. Радио „Витоша“ пък грабна приз за Активна гражданска позиция и принос към обществено значими каузи.

Редица неправителствени организации и фондации също бяха отличени в тазгодишния формат на наградите „Златно сърце”. Фондация „Америка за България” получи награда за кампанията „Малките герои” за преобразяване на детските клиники в УМБАЛСМ „Н.И.Пирогов“. Зонта клуб „Света София” пък бе отличен за своята инициатива „Зонта казва НЕ нанасилието над жени и момичета”, а фондация „Майки за донорството” получи отличие за Цялостна социална ангажираност в подкрепа на двойки с репродуктивни проблеми. Сдружение „Маринела” взе награда за своите активности за равен старт на всички деца. „Рефан България“ отново бе сред отличените компании и получи приз в категория Корпоративен гражданин за своята последователна дългогодишна социална политика. Фабрика за майонеза „Краси” и бутилираща компания „Хисар” бяха наградени за ежегодната си подкрепа на фестивала за хора с увреждания „Светът е за всички”.

 

Още новини от БФБЛ

И победителите са ...

09 юли 2018

Предизвикателството Олимпиада на бизнес лидерите

09 юли 2018

Олимпиадата на бизнес лидерите тази събота - програма

04 юли 2018
Всички новини

Новини от членове на БФБЛ

Лидл ограничава разпространението на пластмаса

bg/04 юли 2018

Над 450 ученици станаха част от програма за понижаване броя на неактивните млади хора

bg/03 юли 2018

Над 65 000 лв. за Плевенската Панорама набра кампанията „Ние обичаме България“ 2018

bg/12 юни 2018
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2018 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: